اطلاعیه‌ی مهم درباره‌ی انتخابات انجمن اخترشناسی شیراز – انجمن اختر شناسی شیراز

اطلاعیه‌ی مهم درباره‌ی انتخابات انجمن اخترشناسی شیراز

اطلاعیه‌ی مهم درباره‌ی انتخابات انجمن اخترشناسی شیراز

هیأت نظارت و بازرسی انجمن اخترشناسی شیراز، شرایط رأی‌دهندگان و نامزدان سرپرستی در بیست و ششمین سالگرد تأسیس انجمن اخترشناسی شیراز را تبیین کرده است که بدین‌وسیله به اطلاع اعضای محترم انجمن اخترشناسی شیراز می‌رسد:

الف: شرایط رأی دهندگان
– حداقل شش ماه از تکمیل فرم عضویت و ثبت رسمی عضویت‌شان در انجمن سپری شده باشد و دوره‌ی نجوم مقدماتی را گذرانده یا در حال گذراندن آن باشند یا در مصاحبه علمی مورد تایید هیات علمی قرار گرفته باشند.
– در دوره‌ی یکساله‌ی منتهی به انتخابات جاری (از آغاز مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ۱۴۰۳)  حق عضویت خود را کامل پرداخت کرده باشند.
– شانزده سال شمسی تمام سن داشته باشند (متولدین ۲۲ شهریور ۱۳۸۷ و پیش از آن).

ب: شرایط نامزدان انتخابات سرپرستی
– حداقل یکسال از تکمیل فرم عضویت و ثبت رسمی عضویت‌شان در انجمن سپری شده باشد و دوره‌ی نجوم مقدماتی را گذرانده یا در حال گذراندن آن باشند یا در مصاحبه علمی مورد تایید هیات علمی قرار گرفته باشند.
– در دوره‌ی یکساله‌ی منتهی به انتخابات جاری (از آغاز مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ۱۴۰۳) حق عضویت خود را کامل پرداخت کرده باشند.
– هیجده سال شمسی تمام سن داشته باشند (متولدین ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ و پیش از آن).

افرادی که واجد شرایط نامزدی سرپرستی انجمن اخترشناسی شیراز هستند و قصد اعلام نامزدی در انتخابات دارند تا ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ مهلت دارند طی یک نامه‌ی رسمی امضا شده و یا از طریق ایمیل، کاندیداتوری خود را به سرپرست انجمن اخترشناسی شیراز آقای ایمان نداف‌فرد اعلام نمایند.

[email protected]

قابل ذکر است که نامزدهای محترم از تاریخ شنبه ۱۷ شهریور تا ساعت ۱۷:۰۰ چهارشنبه ۲۱ شهریور فرصت خواهند داشت تا به تبلیغات و اعلام برنامه‌های مدنظر خود بپردازند.

print

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
0 item
سبد خرید
Empty Cart