گزارش برگزاری برنامه هفته جهانی فضا – ۱۹ و ۲۰ مهر ۱۴۰۳ – انجمن اختر شناسی شیراز

گزارش برگزاری برنامه هفته جهانی فضا – ۱۹ و ۲۰ مهر ۱۴۰۳

انجمن اخترشناسی شیراز در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ۱۴۰۳ به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی فضا با شعار «فضا و تغییرات اقلیمی»، اقدام به برپایی غرفه نمایشگاه عکس‌های فضایی و نجومی در کنار رصد سیارات و ماه با تلسکوپ نمود.

این رویداد فرصتی بود تا علاقه‌مندان، علاوه بر تماشای شگفتی‌های کیهان و آشنایی با پیشرفت‌های جدید در حوزه فناوری فضایی، با نقش مهم این فناوری‌ها در مدیریت و مقابله با تغییرات اقلیمی نیز آشنا شوند.

سرکار خانم بنفشه اسلاملو، سرپرست انجمن اخترشناسی شیراز، ضمن تشکر و قدردانی ویژه از آقای رضا استوار به‌عنوان مسئول اجرایی برنامه و آقای آرش عبداللهی به‌عنوان مسئول علمی برنامه، از تلاش‌های اعضای پرتلاش انجمن و همکاران فعال نیز قدردانی می‌کند. اسامی این عزیزان به شرح زیر است:

خانم‌ها: سعیده زارعی، نیلوفر توانا، عارفه رضایی، لیلا رحیمی، آتوسا دلیر، هانیا هوشمند، آنیتا زمانی، فرنیا حسینی، الهام جوکار، ملیکا سهرابی و زهرا پزشکی‌نژاد

آقایان: ذبیح موسوی، مهیار نوری، حمیدرضا استوار، سیاوش سهرابی، محمدجواد کاوه، فرخ نظرپور، علی عمانی، فرشاد استوار، ایمان نداف‌فرد، حامد نیکسرشت و میلاد اسلاملو

همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را از شهرداری محترم منطقه ۶ شیراز که با همکاری ارزشمندشان امکان برگزاری این برنامه را فراهم ساختند، اعلام می‌داریم.

با احترام

انجمن اخترشناسی شیراز

 

(برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر، لطفا روی هر عکس کلیک کنید)

 

print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
0 item
سبد خرید
Empty Cart